‘Biz Bir Takımız’ projesiyle tematik gezi
‘Biz Bir Takımız’ projesiyle tematik gezi
İçeriği Görüntüle

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu 1. Lig E Grubu'nda sezonu şampiyon tamamlayarak Süper Lig’e yükselen Niğde Sağırlar Spor Kulübü, kazandıkları kupayla birlikte resmi kabul programına katıldı.
Şehre büyük bir gurur yaşatan engelsiz sporcular, elde ettikleri bu tarihi başarıyı idari yöneticilerle paylaştı.
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, şampiyon futbolcuları, teknik heyeti ve kulüp idarecilerini belediye makamında misafir etti. Ziyaret sırasında başarılı sporcuları tek tek tebrik eden ve şampiyonluk kupasını inceleyen Başkan Özdemir, nazik ziyaretleri için takıma teşekkürlerini iletti. Kentteki spor branşlarına yönelik desteklerinin artarak süreceğini belirten Özdemir, Niğde ekibine önümüzdeki sezon mücadele edecekleri Süper Lig'de başarılar diledi.
(Haber Merkezi)

Muhabir: Niğde Haber