Niğde’de bir iş yerinden cep telefonu çaldığı belirlenen 2 şüpheli, polisin takibi sonucu yakalanarak gözaltına alındı.
Niğde Valiliğinden alınan bilgilere göre, Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliği ekipleri, kent genelinde mala karşı işlenen suçların önlenmesine yönelik yürüttüğü saha çalışmalarını derinleştirdi. Kent merkezindeki bir iş yerinde meydana gelen hırsızlık olayının ardından harekete geçen ekipler, teknik ve fiziki takip neticesinde şüpheliler F.Ş. ve E.T.'yi kıskıvrak yakaladı. Operasyon kapsamında hırsızlığa konu olan 1 adet cep telefonu eksiksiz ele geçirilerek sahibine teslim edilirken, zanlılar hakkında adli makamlarca yasal işlem başlatıldı.
(Niğde Valiliği)

KOM Ekiplerinden Kaçakçılık Operasyonu
KOM Ekiplerinden Kaçakçılık Operasyonu
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Niğde Haber