Niğde'de Yaz Spor Okulları Kayıtları başladı
Niğde'de Yaz Spor Okulları Kayıtları başladı
İçeriği Görüntüle

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Bölge Müsabakalarında Konya temsilcisini mağlup ederek grubunu lider bitiren Niğde ekibi, şampiyonluk ipini göğüsledi.
Turnuva boyunca sergilediği disiplinli performansla dikkat çeken şampiyon takım, bu başarısıyla Çankırı'da düzenlenecek yarı final müsabakalarında kenti temsil etme hakkı kazandı.
Niğde Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul, turnuva dönüşü sporcuları ve teknik heyeti tebrik etti. Elde edilen kupanın planlı çalışmaların ve sahaya yansıtılan özverili emeğin bir sonucu olduğunu vurgulayan İl Müdürü Dorul, bir sonraki etapta mücadele edecek takıma başarılar diledi. İl müdürlüğü idarecileri de altyapı yatırımlarının meyvesi olan bu şampiyonlukta emeği geçen antrenörlere ve sporcu ailelerine teşekkürlerini iletti.
(Haber Merkezi)

Muhabir: Niğde Haber