Gönüllülere Kesintisiz İletişim Eğitimi
Gönüllülere Kesintisiz İletişim Eğitimi
İçeriği Görüntüle

Niğde Belediyesi Spor Kulübü, yeni sezon yapılanması kapsamında kadrosundaki iki önemli oyuncunun sözleşmesini uzatarak iç transferde anlaştı.
Kırmızı-lacivertli kulüp, takımın iskelet kadrosunu korumayı hedeflerken, yapılan yeni anlaşmalarla birlikte sahada istikrarın devam etmesini amaçlıyor.
Kulüp yönetiminden yapılan açıklamaya göre, sahadaki mücadeleci yapısıyla dikkat çeken Hüseyin Furkan Uslu'nun sözleşmesi 1 yıl daha uzatıldı. Genç yaşına rağmen disiplini ve çalışma azmiyle öne çıkan Oğuzhan Şahin Uzun ile de 2 yıllık yeni bir sözleşme imzalandı. Niğde Belediyesi Spor Kulübü yetkilileri, yeni sezonda da kırmızı-lacivertli formayı terletecek olan her iki sporcuya başarılar dileyerek, anlaşmanın kent sporuna hayırlı olmasını temenni etti.
(Haber Merkezi)

Muhabir: Niğde Haber