Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu’nda Niğde Belediyespor, kendi sahasında ağırladığı KuzeyBoru 68 Aksaray Belediyespor’u 3-1 mağlup ederek adını bir üst tura yazdırdı. 5 Şubat Stadyumu'nda oynanan karşılaşma, taraftarların yoğun ilgisine sahne oldu. Tribünler büyük ölçüde dolarken, maç boyunca coşkulu tezahüratlar eksik olmadı.

550726436 18020736002765201 368342946222277334 N

Maçtan Dakikalar: Mücadele, Niğde Belediyespor’un orta sahadan başlattığı vuruşla başladı.
7. dakikada sahneye çıkan Muhammed Emir Özbilen, kafa golüyle takımını 1-0 öne geçirdi.

İlk yarının son anlarına doğru kullanılan etkili bir köşe vuruşunda bir kez daha Muhammed Emir Özbilen topu ağlara gönderdi ve skoru 2-0 yaptı. İlk 45 dakika bu sonuçla tamamlandı.

İkinci yarıya da hızlı başlayan ev sahibi ekip, 51. dakikada kaptan Berkay’ın uzun pasını iyi değerlendiren Oğuzhan Şahin’in golüyle farkı 3-0’a çıkardı.

Golden sadece birkaç dakika sonra, 56. dakikada 68 Aksaray Belediyespor’un atağında ceza sahasında oluşan karambolde Muhammet Sinan, boşta kalan topu filelere gönderdi ve skor 3-1 oldu.

Maçın sonuna 6 dakikalık uzatma eklenirken, kalan sürede başka gol olmayınca Niğde Belediyespor sahadan 3-1 galip ayrıldı.

550866731 18020784683765201 5347078023657024433 N

TARAFTAR DESTEĞİ GÖZ DOLDURDU

Karşılaşma boyunca Niğde Belediyespor taraftarları takımlarına büyük destek verdi. Maç sonunda futbolcular ve teknik heyet, galibiyeti tribünlerle birlikte kutladı.

(Samet ÇINAR)

Muhabir: Niğde Haber