Niğde’de e-Defter süreçleri uygulamalı olarak anlatıldı Niğde’de e-Defter süreçleri uygulamalı olarak anlatıldı

Aliye İzzet Begoviç İlkokulu öğrencileri Niğde 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret etti.
Miniklere acil durumlarda tek numaranın 112 olduğunu, hangi durumlarda 112’nin aranması gerektiğini, sistemin nasıl çalıştığı konusunda minik öğrencilere bilgilendirmesi yapılırken, konferans salonunda 112 etkinliği de düzenlendi.

112 Merkezi, minik öğrencileri bilgilendirdi 2

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü ziyaret eden öğrencilere, müdürlüğün çalışma sistemi ve çağrı merkezinin işlevi hakkında bilgiler verilerek, 112 Acil Çağrı Merkezi hakkında tanıtım sunumu da yapıldı. Sunumun ardından, öğrencilerin soruları cevaplandı. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü personeli, acil durumlarda 112’nin aranması gerektiği ve acil olmayan durumlar için 112’nin meşgul edilmemesi gerektiğine dikkat çekti. Burada edindikleri bilgileri aile ve yakın çevrelerindeki kişilerle de paylaşabileceklerini söylediler. Öğrenciler 112’ye gelen çağrıların karşılandığı ve yönlendirmelerin yapıldığı çağrı merkezini ziyaret ederek çalışma ortamını görme fırsatı buldu. Öğrencilere İçişleri Bakanlığınca tasarlanan Acil Durum El Kılavuzu dağıtımı yapıldı.
(Dahi GEDİK)

Editör: Niğde Haber