Niğde Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile bağlı kuruluşlarında görev yapan şoför personelin katılımıyla hizmet süreçlerinin etkinliğini artırmaya yönelik bir istişare toplantısı düzenlendi. Vatandaşlara sunulan sosyal hizmetlerin sahaya kesintisiz ve güvenli bir şekilde ulaştırılmasında kritik rol oynayan personelin görüş, öneri ve talepleri tek tek dinlendi.
İl Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen geniş kapsamlı oturuma İl Müdürü Nurettin Kesler başkanlık etti. Kurum içi iletişimin, saha koordinasyonunun ve kurumsal bağların güçlendirilmesinin hizmet kalitesine doğrudan yansıyacağını belirten İl Müdürü Kesler, gece gündüz demeden sahada büyük bir sorumlulukla çalışan şoförlere özverili emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti.
(Haber Merkezi)
GÜNCEL
YAŞAM
ASAYİŞ
SAĞLIK
KÜLTÜR
Kurum Şoförleriyle değerlendirme toplantısı
Muhabir: Niğde Haber
Yorumlar



