Niğde Kent Ormanı'nda öğrencilerin güvenli bir ortamda doğayla iç içe vakit geçirmelerini sağlamak amacıyla kısa süreli bir izcilik yaz kampı düzenlendi.

Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek, İl Müdür Yardımcısı Ramazan Gün ve Eğitim-Bir-Sen Niğde Şube Başkanı Hasan Orhan, kamp alanını ziyaret ederek izci öğrencilerle bir araya geldi. Öğrencilerin çadır kurulumu, doğada hayatta kalma teknikleri ve takım çalışması gibi alanlarda edindikleri deneyimleri yerinde inceleyen heyet, çocuklarla yakından ilgilenerek sohbet etti. Eğitim müdürlüğü idarecileri, öğrencilere unutulmaz anılar kazandıran ve kişisel gelişimlerine katkı sunan bu organizasyonda emeği geçen tüm öğretmen ve izci liderlerine teşekkürlerini iletti.
(Haber Merkezi)
GÜNCEL
SAĞLIK
ASAYİŞ
SPOR
KÜLTÜR
YAŞAM
İzcilerden Kent Ormanı'nda Yaz Kampı
Muhabir: Niğde Haber
Yorumlar



