Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (NESOB) Genel Kurulu sonrasında yeniden başkanlığa seçilen Alim Yeşil’e yönelik kurumsal bir tebrik ziyareti gerçekleştirildi. Kentteki esnaf teşkilatı ile sağlık camiası arasındaki iş birliğinin önemine değinilen görüşmede, yeni döneme dair başarı temennileri paylaşıldı.
Niğde İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Doğan Bahadır İnan, güven tazeleyerek yeniden Birlik Başkanlığı koltuğuna oturan Alim Yeşil’i makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen resmi kabulde Başkan Yeşil’i tebrik eden İl Sağlık Müdürü İnan, yeni çalışma döneminin Niğde esnafı ve sanatkârları için hayırlı olması dileğinde bulundu. NESOB Başkanı Alim Yeşil ise sağlık yönetiminin gerçekleştirdiği bu nazik ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek kurumsal destekleri için teşekkür etti.
(Haber Merkezi)
GÜNCEL
ASAYİŞ
SPOR
KÜLTÜR
SAĞLIK
YAŞAM
İl Sağlık Müdüründen NESOB’a ziyaret
Muhabir: Niğde Haber
Yorumlar


