GÜNCEL

Yurt İşletmecileriyle Yıl Sonu Değerlendirildi

Abone Ol

Niğde'deki öğrenci yurtlarında hizmet veren lokanta ve kantin işletmecilerinin katılımıyla yıl boyunca yürütülen çalışmaların ve hizmet kalitesinin ele alındığı bir değerlendirme toplantısı düzenlendi.

Niğde Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul başkanlığında gerçekleştirilen oturuma Yurt İdare Şube Müdürü, yurt müdürleri ve işletme sahipleri katıldı. Öğrencilere sunulan yemek ve kantin hizmetlerinin daha da geliştirilmesine yönelik istişarelerin yapıldığı programda, işletmecilerin görüş ve önerileri tek tek dinlendi. Etkinlik sonunda İl Müdürü Dorul, yurt hizmetlerinin niteliğine sundukları katkılar ve yıl boyunca gösterdikleri özverili emekler dolayısıyla tüm işletmecilere teşekkür belgesi takdim ederek başarılar diledi.
(Haber Merkezi)

{ "vars" : { "gtag_id": "G-815M9GDBNG", "config" : { "G-815M9GDBNG": { "groups": "default" } } } }