Antalya'da düzenlenen 18. Uluslararası MEB Robot Yarışması'nda Niğde'yi başarıyla temsil eden okul, öğretmen ve öğrenciler için ödül töreni düzenlendi.
Niğde İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek ve Şube Müdürü Sezai Demirhan, Antalya'da düzenlenen 18. Uluslararası MEB Robot Yarışması'nda kenti temsil eden öğrenciler, danışman öğretmenler ve okul müdürleri ile bir araya geldi.
Yarışmaya Niğde'den Kanuni Sultan Süleyman Ortaokulu, Niğde Fen Lisesi, Bor Şehit Ramazan Konuş Fen Lisesi, Mimar Sinan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Faik Şahenk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi katılım sağladı. Düzenlenen program kapsamında, özverili çalışmalarıyla kenti başarıyla temsil eden öğrenci ve danışman öğretmenlere belge ile hediyeleri takdim edildi. İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Niğde'yi ulusal ve uluslararası platformlarda temsil eden öğrencileri, danışman öğretmenleri ve okul yöneticilerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
(Haber Merkezi)
Robot Yarışması’nda Niğde’ye ödül
Bunlar da ilginizi çekebilir