GÜNCEL

Niğde Belediyesi Sporda İç Transfer

Abone Ol

Niğde Belediyesi Spor Kulübü, yeni sezon yapılanması kapsamında kadrosundaki iki önemli oyuncunun sözleşmesini uzatarak iç transferde anlaştı.
Kırmızı-lacivertli kulüp, takımın iskelet kadrosunu korumayı hedeflerken, yapılan yeni anlaşmalarla birlikte sahada istikrarın devam etmesini amaçlıyor.
Kulüp yönetiminden yapılan açıklamaya göre, sahadaki mücadeleci yapısıyla dikkat çeken Hüseyin Furkan Uslu'nun sözleşmesi 1 yıl daha uzatıldı. Genç yaşına rağmen disiplini ve çalışma azmiyle öne çıkan Oğuzhan Şahin Uzun ile de 2 yıllık yeni bir sözleşme imzalandı. Niğde Belediyesi Spor Kulübü yetkilileri, yeni sezonda da kırmızı-lacivertli formayı terletecek olan her iki sporcuya başarılar dileyerek, anlaşmanın kent sporuna hayırlı olmasını temenni etti.
(Haber Merkezi)

{ "vars" : { "gtag_id": "G-815M9GDBNG", "config" : { "G-815M9GDBNG": { "groups": "default" } } } }