GÜNCEL

Minderin Sultanlarına Vali'den tebrik

Abone Ol

Niğde’yi gururlandıran Türkiye şampiyonu yıldız kızlar güreş takımı, Valilik makamında ağırlandı.
ŞAMPİYON SPORCULARA VALİLİKTE KABUL
Niğde Okul Sporları Yıldız Kızlar Güreş Türkiye Şampiyonası'nda takım hâlinde Türkiye Şampiyonu olan Çamardı Mehmet Akif Ersoy Yatılı Bölge Ortaokulu öğrencileri, antrenörleri ve öğretmenleri, Niğde Valisi Nedim Akmeşe tarafından makamında misafir edildi. Niğde adına büyük bir gurur tablosu oluşturan sporcular ve teknik heyet, elde ettikleri başarıyı Vali Akmeşe ile paylaştı.

BAŞARIDA EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR
Ziyaret sırasında, azimleri, disiplinleri ve sergiledikleri mücadeleyle Niğde’yi en iyi şekilde temsil eden genç sporcuların başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulunuldu. Bu önemli başarıda emeği geçen ailelere, okul yöneticilerine, öğretmenlere, antrenörlere, Çamardı Kaymakamı'na ve Çamardı Belediye Başkanı'na katkılarından dolayı resmi olarak teşekkür iletildi.
(Niğde Valiliği)

{ "vars" : { "gtag_id": "G-815M9GDBNG", "config" : { "G-815M9GDBNG": { "groups": "default" } } } }