Niğde bölgesinde elektrik dağıtım hizmeti veren Meram Elektrik A.Ş. (MEDAŞ), pandemi sürecinde çalışanların evlerinden kesintisi hizmet kalitesinin ciddi bir başarıya ulaştığını açıklarken çağrı merkezinin 7/24 hizmete hazır olduğunu duyurdu.
Koronavirüs sürecinde kısıtlamaya gidilen hizmetlerin aksamaması için çalışanlarının evlerinden çalışasına olanak sağlayan ve yeterli altyapı desteği de veren MEDAŞ’ın 150 kişilik 186 Çağrı Merkezi çalışanlarının sağlığı için gereken tüm önlemler eksiksiz yerine getirilirken, hizmet kalitesinin düşmemesi için de gerekli tüm adımlar atılmıştı. Bu süreçte itibaren bugüne kadar evden hizmete rağmen çağrı merkezi değerlerinde herhangi bir değişme olmadığı konusunda bilgiler veren MEDAŞ yetkilileri; “Sağladığı kaliteli hizmetten ödün vermeyerek çağrı merkezi müşteri memnuniyetini yüzde 95 oranlarına taşıdı. 2021 yılında yaklaşık olarak, 2 milyon çağrıyı yüzde 99.7 ulaşım oranıyla karşılandı. Kesintisiz enerji hedefini benimseyerek çalışmalarına devam eden MEDAŞ, çağrı merkeziyle 7/24 hizmete hazır” ifadelerine yer verdi.
(İbrahim UGUN)