GÜNCEL
Giriş Tarihi : 27-01-2022 17:12   Güncelleme : 27-01-2022 17:26

Belediye'den ‘Çağrı Merkezi’ hizmeti

Belediye'den ‘Çağrı Merkezi’ hizmeti

Niğde Belediyesi vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için 444 51 01 hatlı ‘Çağrı Merkezi’ hattını kullanıma sundu. 7/24 hizmet esasına dayalı olarak faaliyet gösterecek olan merkeze vatandaşlar istediği zaman doğrudan ulaşabilecek ve taleplerini iletebilecek.
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir hem merkezin tanıtımını yaptı,  hem de merkez hakkında bilgi verdi. Başkan Özdemir açıklamasına; ‘Mesai saatleri boyunca kesintisiz hizmet sağlayan çağrı merkezimizde vatandaşlarımızın talepleri kayıt altına alınarak, ilgili birim sorumluları ile talep sahipleri arasında koordinasyon sağlanacak. Vatandaşlarımızın istek, öneri ve şikayetlerini iletebileceği çağrı merkezimizde, talepler alınarak, sorunlarının çözümü konusunda çalışmalar gerçekleştirilecek. Vatandaşlarımız çağrı merkezimizi arayarak her türlü talep ve şikâyetlerinizi bırakabilecek. Daha önce yapmış oldukları başvurularını sorgulayabilecekler. Borç bilgilerini öğrenip, belediye hizmetlerine ilişkin bilgi edinebilecekler. Sosyal ve kültürel aktivite başvurularında bulunup, santral hizmetlerinden yararlanabilecek’ dedi.
(İbrahim Ugun)

 

 

NAMAZ VAKİTLERİ
PUAN DURUMU
  • Süper Lig Ahmet Çalık SezonuOP
  • 1Trabzonspor3881
  • 2Fenerbahçe3873
  • 3Konyaspor3868
  • 4Başakşehir FK3865
  • 5Alanyaspor3864
  • 6Beşiktaş3859
  • 7Antalyaspor3859
  • 8Fatih Karagümrük3857
  • 9Sivasspor3854
  • 10Kasımpaşa3853
  • 11Adana Demirspor3752
  • 12Galatasaray3852
  • 13Hatayspor3750
  • 14Kayserispor3847
  • 15Gaziantep FK3846
  • 16Giresunspor3745
  • 17Çaykur Rizespor3836
  • 18Altay3834
  • 19Göztepe3728
  • 20Yeni Malatyaspor3820
HAVA DURUMU
Gazete Manşetleri
Yol Durumu
E-GAZETE
İL GENELİ COVİD TARAMASI 3
ANKET OYLAMA TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ
E-Bülten Kayıt
ARŞİV ARAMA
Tasarım