GÜNCEL

Gümüşler ’de Sel Sonrası yaralar sarılıyor

Abone Ol

Niğde’nin Gümüşler beldesinde meydana gelen sel felaketinin ardından zarar gören altyapı ve sosyal yaşam alanlarını yeniden ayağa kaldırmak amacıyla kapsamlı enkaz kaldırma ve onarım çalışmaları başlatıldı.

Gümüşler Belediyesi koordinesinde yürütülen saha faaliyetlerinde, felaketin izlerini silmek için tüm yerel imkânlar seferber edildi. Zorlu süreçte belde halkını yalnız bırakmayan mülki ve siyasi idarecilere teşekkür eden belediye yetkilileri; Vali Nedim Akmeşe, Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt ve AK Parti İl Başkanı Hacı Mehmet Eren’e kurumsal destekleri için şükranlarını sundu. Afet anından itibaren koordineli bir çalışma sergileyen İl Özel İdaresi, Devlet Su İşleri (DSİ), Niğde Belediyesi ve komşu ilçe belediyelerinin teknik ekiplerine de teşekkür edilirken, vatandaşlarla el ele verilerek çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
(Haber Merkezi)

{ "vars" : { "gtag_id": "G-815M9GDBNG", "config" : { "G-815M9GDBNG": { "groups": "default" } } } }