Niğde Merkez ilçesine bağlı Ağcaşar köyünde uzun süredir kanser tedavisi gören 9 yaşındaki Furkan Gül, zorlu mücadeleyi kazanarak sağlığına kavuştu.
Ağcaşar Şehit Mustafa Memiş İlkokulu 3. sınıf öğrencisi olan Furkan’ın tamamen iyileşmesi ve okuluna geri dönmesi şerefine öğretmenleri ve arkadaşları tarafından okul bahçesinde anlamlı bir kutlama programı düzenlendi. Sağlığına yeniden kavuşmanın sevincini yaşayan Furkan ve ailesinin mutluluğu gözlerinden okunurken, okul arkadaşları gökyüzüne rengarenk balonlar bırakarak Furkan’ın bu büyük zaferini hep birlikte kutladı.
(Sevinç Kapkın)
Furkan kanseri yendi okuluna döndü
Bunlar da ilginizi çekebilir