KÜLTÜR - SANAT- TURİZM

Ankara'dan Altın Madalyayla döndüler

Abone Ol

Türkiye Korolar Şenliği’nde üst düzey bir sahne performansı sergileyen Niğde Güzel Sanatlar Lisesi Acapella Korosu, büyük ödülün sahibi olarak altın madalyayı kente getirdi.
Ulusal çapta düzenlenen organizasyonda kentin müzik eğitimi kalitesini başarıyla temsil eden koro, kazandığı ana ödülün yanı sıra sergilediği sahne uyumuyla da özel bir başarı ödülüne layık görüldü.
Ankara'da bu yıl 28’incisi gerçekleştirilen şenlikte yarışan Niğde ekibi, jüri üyelerinin büyük beğenisini topladı. Koro Şefi Serdar Köşk yönetiminde uzun süredir hazırlıklarını sürdüren öğrenciler, festival kapsamında ayrıca “Yapıtı Yorumlamada Koro–Çalgı Uyumu Başarı Ödülü”nün de sahibi oldu. Niğde İl Millî Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, eğitim ve sanat camiasına büyük bir gurur yaşatan korodaki tüm öğrencileri, öğretmenleri ve teknik ekibi tebrik ederek sanatsal başarıların desteklenmeye devam edeceğini bildirdi.
(Haber Merkezi)

{ "vars" : { "gtag_id": "G-815M9GDBNG", "config" : { "G-815M9GDBNG": { "groups": "default" } } } }