Advert
Advert

Otobüs şoförlerine öfke kontrolü eğitimi

Otobüs şoförlerine öfke kontrolü eğitimi
Otobüs şoförlerine öfke kontrolü eğitimi
Bu içerik 315 kez okundu.

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Trafik tescil şube müdürlüğü tarafından SS 51 Nolu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Halk Otobüsleri Şoförlerine yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında ‘ Trafik kurallarına uyma, Trafikte Öfke Kontrolü, Stresle Baş etme ve Olumlu Davranış Kazandırma’ eğitimi düzenlendi. 
SS 51 Nolu  Motorlu  Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı  Selami  Ördek, Hizmet içi eğitim programının düzenlenmesinde katkıları olan Niğde  Valisi  Yılmaz Şimşek, Niğde  belediye  Başkanı Rifat Özkan ,İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu , Trafik tescil şube müdürü Ahmet Akpınar ve  Psikolog  Vahti Sözen ve trafik polislerine teşekkür etti.
Programın amacının, kişilik özelliği olarak kabul edilen öfkeyi ve bunun yol açtığı olumsuz tavırları nasıl en aza indirilebileceği ve stresle nasıl baş edilebileceği olduğunu belirten Ördek , “Hizmet içi Eğitimin amaçlarından bir diğeri ise şoförlerimizin mesleklerini yerine getirirken etkili olan bir takım kişilik özelliklerini öğrenmelerini sağlamak, stresli yaşantılar- olaylar karşısında nasıl tepki verdiklerini, öfkelerini nasıl ifade ettiklerini fark etmelerini sağlamak ve stresli günlük yaşantı içinde stresle baş etmeye yönelik çözüm seçeneklerini üretip bazı teknikleri pratikte uygulamaya yönelik çalışmalar yapmaktır. bu anlamda  Şoförlerimize ilk olarak Hizmet İçi Eğitim Semineri düzenledik bundan sonrada düzenlemeye devam edeceğiz''  dedi.
Ördek ’Bu eğitimler sayesinde şoför camiası olarak Niğde halkına verdiğimiz hizmetin kalitesi artmış ve müşteri memnuniyeti en üst düzeye çıkmıştır. S.S.51 Nolu Niğde Şehir içi Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifinin toplam 70 araçla vermekte olduğu şehir içi toplu taşımacılık hizmetiyle ilgili memnuniyet, şikâyet, ihtiyaç, görüş ve önerileri de göz önüne alarak bu tür eğitim programlarının sonucunda hizmet kalitesinin en mükemmel seviyeye ulaştığını da görmekteyiz. Toplumsal bir hizmet ve konu olarak gördüğümüz Niğde Şehir içi toplu taşıma faaliyetinin mümkün olduğunca şeffaf, duyarlı, müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde olduğu, kaliteli bir hizmet anlayışının en az hatayla verilebilmesi amacıyla daha verimli hizmet üretebilmek ve memnuniyet oranını daha yükseklere çıkarabilmek ve tercih edilen bir hizmet anlayışını hâkim kılabilmek için eğitimlerimizi sürdürmekte kararlıyız. Bu çerçevede kamu hizmeti olarak gördüğümüz işimizde kamu yararına en iyi hizmeti verebilmenin yolunun her türlü çalışma kuralları ve iç kontrol mekanizmalarına ilaveten bilgi ve eğitim yönüyle yetişmiş olan çalışanlarımızla, sürücülerimizle sağlanabileceğinin bilincindeyiz. Halkımızın ve değerli basınımızın önerileriyle ve destekleriyle Niğde  ilimizde en iyi hizmeti üretebilmenin ve hizmet kalitesini sürekli artırabilmenin en doğru yollarını bulup uygulayacağımız inancı ve temennisiyle çalışmalarımızı sizlerin takdirine bırakıyorum ” dedi.
Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan ''Niğde’de toplu taşıma işini ne kadar özelleştirsek de netice itibariyle yine de bizleri yakından ilgilendirmektedir. Kamu hizmet işidir, bu hizmeti verirken de vatandaşın gönlünü alarak, onlara en iyi şekilde hizmet etmek lazım. Bunu da gerçekten iyi ve kaliteli hizmet vererek başarıyorsunuz, ben başkanımız başta olma üzere bütün üyeleri canı gönülden tebrik ediyorum''. dedi
Özken, ben bu hatırlatmayı  kendi personelime de söylüyorum, sizlere de  söylemek istiyorum Hizmet alan vatandaşlarımız, hizmet aldığı yere gelişi, bazı zamanlarda özelikle  yaşlı insanlarımız  stresli olurlar , öfkeli hali vardır ,başka yerde kızmıştır , o noktada sizlere  büyük fedakarlık  düşmekte olup sakin olmak zorundasınız , şeker gibi mülayim insanlar ile herkes  geçinir , önemli olan o insanlarımıza fedakârlık yaparak onların gönlünü almak olduğunu ifade etti.

Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
İYİ Parti’de  istifa
İYİ Parti’de istifa
İnce’den “ince” vaatler
İnce’den “ince” vaatler