Advert

istanbul escort istanbul escort porno izle mersin escort bayan

Herkes Aya Biz Yaya

Herkes Aya  Biz Yaya
Herkes Aya  Biz Yaya Tuncay Aytaş
Bu içerik 258 kez okundu.

Bilindiği  gibi ülkemizde her yıl 15-22 Nisan tarihleri arası ‘Turizm Haftası ‘olarak kutlanmaktadır. İlimizde açıklanan Turizm Haftası programına göre söyleşiler, geziler ve konserler yapılarak hafta kutlanacak. Peki, Niğde konumu itibari ile bulunduğu bölgede turizm pastasından ne kadar pay alabiliyor, ne kadar tanıtılıyor öncelikle bunun ön araştırmasını yaptık. Kapadokya’nın kapısı olarak bilinen ilimizin, bırakın kapı olmayı, turizm anlamında adımızın sağlam olarak zikredilmediğine tanık oluyoruz. Yanı başımızda bulunan Nevşehir’in verilerine baktığımızda, ilk 3 aylık verilere göre 500 bin civarında yerli ve yabancı turistin tarihi ve turistik yerlerini ziyaret ettiği bilgisini alıyoruz. Bu rakam Niğde’de ise 10 bin seviyelerinde. Oranlardaki bu dengesizliğin sorgulanması, araştırılması gerekmektedir. Bölgemiz Kemerhisar, Gümüşler Manastırı, Yeşilburç ve civar yerlerdeki tarihi ve kültürel mirasa sahip bunca değerlerimiz varken, turist sayımızın bu denli düşük olması şaşırtıcıdır. Haberimizi kaleme alırken amacımızın kurban aramak olmadığını, hedef göstermek olmadığını da belirtmek istiyoruz. Niğde’nin tanıtım noktasında eksiklik varsa işin köklü olarak elle alınıp çözüm noktasına varılması gerektiğini düşünüyoruz. Tanıtım hem reklam hem de ekmek kapısıdır. 50 yaşın üstünde olanlar iyi hatırlayacaktır; çocukken bu ile gelen turist sayısı iyi noktadaydı. Kale civarında, Sungurbey camii civarında ve kentin muhtelif yerlerinde sık sık turist görmek mümkündü. Şimdi doğal olarak soracaksınız nasıl oldu da bu günlere gelindi. 1965 yılında aşağı postane karşısında bir tane turizm enformasyon bürosu mevcuttu. Belediyenin bünyesinde hizmet vermekte idi. 80’li yıllara bir çoğumuzun bildiği gibi, meydanda Yapı Kredi bankasının yanında bir tane turizm enformasyon bürosu aktif haldeydi, kentimize gelen yerli yabancı turistler buralardan Niğde’nin tarihi yerlerinin haritasını, kitapçığını benzeri tanıtım evrakını alarak ilimizin tarihi yerlerini ziyaret ederlerdi. Yıl 2019 oldu, üzerinden 54 sene geçmiş olmasına rağmen, durum daha da geri gitmeye başlamış. Şehirde Niğde’yi  tanıtacak irtibat bürosu ya da benzeri bir bir yer bulmak çok zor. Derbent mezarlığından imam hatip meydanına kadar olan noktada bu  durum net olarak  mevcut. Bir ara eski İl Kültür Müdürümüzün biri, kentin muhtelif yerlerine konulmak üzere tanıtım cihazlarının geleceğini söylemişti, 3 yıl oldu o işte de bir gelişme olmadı. Şimdi birileri bu habere tepki verebilir belki ama, yapıcı eleştiri olarak kabul etmek gerekir bu tip haberleri. Hep beraber elimizi taşın altına koyalım ve bu güzel, şirin şehrimizi  en iyi yerlere getirmenin hesabını yapalım. Bu şehir bizim, bizden sonra da çocuklarımızın, onun için sahip çıkıp en güzel noktalara taşıyalım. Turizm Enformasyon Bürosu konusunda artık çok korkum yok. Çiçeği burnunda Belediye Başkanımız Emrah Özdemir’in bu konularda çok duyarlı olduğunu biliyoruz. Meydanın köşesine uygun bir yere bir tane prefabrik de bir büro yerleştireceğine inancımız tamdır. Sözün özü;  bu şehir, tarihinde hep güzelliklerle anılmış, öyle de anılmaya devam etsin istiyoruz. Yoksa herkes ‘aya giderken biz hala yaya devam ediyor’ olacağız.HERKES AYA BİZ YAYA
Bilindiği  gibi ülkemizde her yıl 15-22 Nisan tarihleri arası ‘Turizm Haftası ‘olarak kutlanmaktadır. İlimizde açıklanan Turizm Haftası programına göre söyleşiler, geziler ve konserler yapılarak hafta kutlanacak. Peki, Niğde konumu itibari ile bulunduğu bölgede turizm pastasından ne kadar pay alabiliyor, ne kadar tanıtılıyor öncelikle bunun ön araştırmasını yaptık. Kapadokya’nın kapısı olarak bilinen ilimizin, bırakın kapı olmayı, turizm anlamında adımızın sağlam olarak zikredilmediğine tanık oluyoruz. Yanı başımızda bulunan Nevşehir’in verilerine baktığımızda, ilk 3 aylık verilere göre 500 bin civarında yerli ve yabancı turistin tarihi ve turistik yerlerini ziyaret ettiği bilgisini alıyoruz. Bu rakam Niğde’de ise 10 bin seviyelerinde. Oranlardaki bu dengesizliğin sorgulanması, araştırılması gerekmektedir. Bölgemiz Kemerhisar, Gümüşler Manastırı, Yeşilburç ve civar yerlerdeki tarihi ve kültürel mirasa sahip bunca değerlerimiz varken, turist sayımızın bu denli düşük olması şaşırtıcıdır. Haberimizi kaleme alırken amacımızın kurban aramak olmadığını, hedef göstermek olmadığını da belirtmek istiyoruz. Niğde’nin tanıtım noktasında eksiklik varsa işin köklü olarak elle alınıp çözüm noktasına varılması gerektiğini düşünüyoruz. Tanıtım hem reklam hem de ekmek kapısıdır. 50 yaşın üstünde olanlar iyi hatırlayacaktır; çocukken bu ile gelen turist sayısı iyi noktadaydı. Kale civarında, Sungurbey camii civarında ve kentin muhtelif yerlerinde sık sık turist görmek mümkündü. Şimdi doğal olarak soracaksınız nasıl oldu da bu günlere gelindi. 1965 yılında aşağı postane karşısında bir tane turizm enformasyon bürosu mevcuttu. Belediyenin bünyesinde hizmet vermekte idi. 80’li yıllara bir çoğumuzun bildiği gibi, meydanda Yapı Kredi bankasının yanında bir tane turizm enformasyon bürosu aktif haldeydi, kentimize gelen yerli yabancı turistler buralardan Niğde’nin tarihi yerlerinin haritasını, kitapçığını benzeri tanıtım evrakını alarak ilimizin tarihi yerlerini ziyaret ederlerdi. Yıl 2019 oldu, üzerinden 54 sene geçmiş olmasına rağmen, durum daha da geri gitmeye başlamış. Şehirde Niğde’yi  tanıtacak irtibat bürosu ya da benzeri bir bir yer bulmak çok zor. Derbent mezarlığından imam hatip meydanına kadar olan noktada bu  durum net olarak  mevcut. Bir ara eski İl Kültür Müdürümüzün biri, kentin muhtelif yerlerine konulmak üzere tanıtım cihazlarının geleceğini söylemişti, 3 yıl oldu o işte de bir gelişme olmadı. Şimdi birileri bu habere tepki verebilir belki ama, yapıcı eleştiri olarak kabul etmek gerekir bu tip haberleri. Hep beraber elimizi taşın altına koyalım ve bu güzel, şirin şehrimizi  en iyi yerlere getirmenin hesabını yapalım. Bu şehir bizim, bizden sonra da çocuklarımızın, onun için sahip çıkıp en güzel noktalara taşıyalım. Turizm Enformasyon Bürosu konusunda artık çok korkum yok. Çiçeği burnunda Belediye Başkanımız Emrah Özdemir’in bu konularda çok duyarlı olduğunu biliyoruz. Meydanın köşesine uygun bir yere bir tane prefabrik de bir büro yerleştireceğine inancımız tamdır. Sözün özü;  bu şehir, tarihinde hep güzelliklerle anılmış, öyle de anılmaya devam etsin istiyoruz. Yoksa herkes ‘aya giderken biz hala yaya devam ediyor’ olacağız.

sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop vibrator izmir sex shop izmir sex shop ankara sex shop ankara sex shop antalya sex shop sinop otelleri sinop otelleri sinop otelleri sinop otelleri sinop otelleri sinop otelleri
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Metruk Yapılara Polis Denetimi
Metruk Yapılara Polis Denetimi
Vali Şimşek Sevgi Çocuklarının Konuğu Oldu
Vali Şimşek Sevgi Çocuklarının Konuğu Oldu